Subject: Liiklusvälise teabevahendi paigaldamise taotlu _ Kaamos Ehitus _Tallinna–Tartu–Võru–Luhamaa tee 6,5 km
From: "Tambet Asi" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 14 Nov 2024 17:05:23 +0200

Tere,

käesolevaga  edastan liiklusvälise teabevahendi paigaldamise taotluse
Tallinna–Tartu–Võru–Luhamaa tee  6,5 km

Reklaamid paigaldatakse Harju maakond, Rae vald, Peetri alevik, Läike tee
40 // 44 (65301:002:1449) ehitusobjekti krundile, ehitusaia sisse ja
ehitusaiale

Taotluse esitaja: Kaamos Ehitus OÜ

Tervitet,

Tambet Asi

Turundus- ja kommunikatsioonijuht

Kaamos Group OÜ

+3725101444

Veskiposti 2A , 10138 Tallinn, Estonia

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.kaamos.ee/> www.kaamos.ee

* KONFIDENTSIAALSUSHOIATUS* Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud
manused) on mõeldud ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada
vaid e-kirja adressaadid.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.